POSTANOWIENIA OGÓLNE
Pojęciom użytym w Regulaminie, w tym pisanym wielką literą należy nadać poniższe znaczenie:
- Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady zapisów na Warsztaty, uczestnictwa w Warsztatach, prawa i obowiązki Uczestnika oraz Organizatora, a także zasady składania reklamacji;
- Warsztaty – autorskie warsztaty organizowane przez Organizatora o przedmiocie szczegółowo określonym na Stronie internetowej i/lub ofercie Organizatora, obejmujące jedną z aktywności wskazanych poniżej:
- kąpiele leśne,
- podstawy leśnej fotografii,
- mikrowyprawy,
- tworzenie kosmetyków naturalnych.
- Organizator – Monika Konarzewska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą GATO VISION Monika Konarzewska, z siedzibą i adresem w Poznaniu, os. Jana III Sobieskiego 7/26, 60-688 Poznań, NIP: 7412038300, REGON: 365995796;
- Uczestnik – osoba fizyczna biorąca udział w Warsztatach;
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zgłaszająca Uczestnika lub Uczestników do udziału w Warsztatach oraz zobowiązana do uiszczenia opłaty za udział Uczestników w Warsztatach. Klient może być jednocześnie Uczestnikiem Warsztatów.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny z późn.zm.;
- Umowa – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Organizatorem na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. W odniesieniu do Klientów będących Konsumentami Umowa jest umową zawieraną na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 683);
- Strona internetowa – strona internetowa Organizatora prowadzona pod jednym z adresów: https://zielonowglowie.edu.pl/, http://www.warsztatykosmetykinaturalnej.pl/, https://zielonawsrodludzi.pl/,
ZAPISY NA WARSZTATY
- Klient dokonuje rezerwacji Warsztatów:
- w drodze indywidualnych uzgodnień z Organizatorem (dotyczy w szczególności Warsztatów dla grupy Uczestników) – w takim wypadku do zawarcia Umowy pomiędzy Organizatorem i Klientem dochodzi z momentem uzgodnienia wszystkich warunków współpracy,
- w drodze indywidualnych zapisów na Warsztaty za pośrednictwem Strony internetowej, na podstawie oferty umieszczonej przez Organizatora na Stronie internetowej – w takim wypadku do zawarcia Umowy następuje w momencie potwierdzenia rezerwacji przez Organizatora.
- Organizator może uzależnić ważność rezerwacji od wpłaty zaliczki. Zasady rozliczania zaliczki określone są w pkt IV Regulaminu. W przypadku braku wpłaty wymaganej zaliczki w terminie wskazanym przez Organizatora rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.
- W imieniu Uczestnika małoletniego Umowę zawiera i podejmuje wszelkie decyzje, związane z udziałem małoletniego w Warsztatach rodzic lub opiekun prawny. Osoby te sprawują również opiekę nad małoletnim w trakcie Warsztatów. W przypadku Warsztatów organizowanych dla osób małoletnich Organizator oraz prowadzący Warsztaty nie zapewniają opieki nad małoletnimi.
- Dokonując rezerwacji na Warsztaty, Klient potwierdza zapoznanie się z Regulaminem. W przypadku, w którym Klient dokonuje rezerwacji w imieniu innych Uczestników, zobowiązuje się do poinformowania Uczestników o treści Regulaminu oraz do zobligowania ich do zapoznania się z Regulaminem.
- W przypadku, w którym Umowa została zawarta przez Konsumenta, może on odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia wskazanego w pkt II pkt 1 powyżej. Odstąpienie powinno być dokonane w formie mailowej, poprzez złożenie oświadczenia na adres mailowy: hello@zielonowglowie.edu.pl.
ZASADY UCZESTNICTWA W WARSZTATACH
- Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do Warsztatów.
- Uczestnik obowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu oraz stosowania się do poleceń prowadzącego w trakcie Warsztatów.
- Warsztaty odbywają się w terminie wskazanym przez Organizatora.
- Organizatorowi przysługuje uprawnienie do zmiany terminu Warsztatów z przyczyn niezależnych od Organizatora, w tym w szczególności z przyczyn pogodowych uniemożliwiających odbycie danych Warsztatów. W takim wypadku Organizator zaproponuje Klientowi i/lub Uczestnikowi nowy terminów Warsztatów. Jeśli termin nie zostanie uzgodniony, Klientowi i/lub Uczestnikowi przysługiwać będzie zwrot wpłaconej przez nich zaliczki.
- Warsztaty odbywają się według autorskiego programu i konceptu Organizatora.
- Czas trwania Warsztatów oraz ich miejsce, uzależnione jest od rodzaju danych Warsztatów oraz jest każdorazowo wskazywane jest przez Organizatora na etapie rezerwacji Warsztatów.
- Charakterystyka Warsztatów ustalona jest na Stronie internetowej.
- Uczestnicy biorą udział w Warsztatach na swoją odpowiedzialność. Uczestnicy zobowiązani są poinformować Organizatora o wszelkich okolicznościach mogących wpływać na możliwość ich uczestnictwa w Warsztatach. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia Uczestników.
- Materiały niezbędne do organizacji Warsztatów zapewnia Organizator, chyba że na etapie rezerwacji Warsztatów, Organizator poinformuje Uczestnika o konieczności zapewnienia własnego sprzętu. Powyższe nie dotyczy podstaw fotografii leśnych, w których Uczestnicy każdorazowo zobowiązani są do zapewnienia własnego sprzętu fotograficznego.
- Klient i/lub Uczestnik wyraża zgodę na wykonywanie przez Organizatora zdjęć z Warsztatów. Zdjęcia mogą być wykorzystane przez Organizatora w celach informowania o Warsztatach, jak również w celach promocyjnych i reklamowych, na Stronie internetowej, na portalach społecznościowych Organizatora (np. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, Clutch, Behance, Dribble i innych), wykorzystania w portfolio Organizatora. Organizator oświadcza, że zdjęcia będą prezentowały Warsztaty jako całość, w tym Uczestników oraz ich opiekunów, jako członków grupy.
- Materiały szkoleniowe udostępniane Uczestnikom stanowią własność Organizatora oraz chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
PŁATNOŚCI
- Wynagrodzenie za udział w Warsztatach określone jest na Stronie internetowej lub indywidualnych uzgodnieniach Organizatora oraz Klienta i/lub Uczestnika.
- Podane ceny są cenami netto, do których zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- W przypadku, w którym Organizator ustali płatność zaliczki, zastosowanie znajdują postanowienia poniżej wskazane:
- uiszczona zaliczka podlega w całości zaliczeniu na poczet wynagrodzenia za organizację Warsztatów;
- w przypadku braku odbycia Warsztatów z przyczyn innych niż leżące po stronie Uczestnika i/lub Klienta, zaliczka podlega zwrotowi w całości;
- w przypadku braku odbycia Warsztatów z przyczyn leżących po stronie Uczestnika i/lub Klienta, w tym w szczególności w przypadku rezygnacji Uczestnika i/lub Klienta a także braku usprawiedliwionego niestawiennictwa na Warsztatach, zaliczka podlega zatrzymaniu przez Organizatora tytułem pokrycia kosztów organizacji Warsztatów.
- Płatność pozostałej części wynagrodzenia za Warsztaty płatna będzie w terminach podanych przez Organizatora.
ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI
- Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji z Warsztatów.
- Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem adres mailowy: hello@zielonowglowie.edu.pl a także pocztą na adres siedziby Organizatora w terminie 5 dni od dnia zakończenia Warsztatów pod rygorem braku rozpatrywania reklamacji złożonych po tym terminie Termin wskazany w zdaniu poprzednim nie dotyczy Uczestników – Konsumentów.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa/imię lub nazwisko Klienta, podanie adresu e-mailowego oraz numeru telefonu kontaktowego), oznaczenie Warsztatów, jak również wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
- Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania.
- Uczestnik składający reklamację zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie, w której zgłosił reklamację.
- Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli zostanie ona złożona po przekroczeniu terminu o którym mowa powyżej Postanowienie niniejszego ustępu nie dotyczy Uczestników – Konsumentów.
DANE OSOBOWE
- Dokonując rezerwacji Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora.
- Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu w treść swoich danych osobowych, do dokonania ich zmiany oraz żądania ich usunięcia.
- Administratorem danych osobowych jest Monika Konarzewska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą GATO VISION Monika Konarzewska, z siedzibą i adresem w Poznaniu, os. Jana III Sobieskiego 7/26, 60-688 Poznań, NIP: 7412038300, REGON: 365995796.
- Dane przetwarzane są w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
- nawiązania relacji handlowych – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na czynnościach zmierzających do sprzedaży towarów (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- wykonania umowy zawartej z Klientem lub Uczestnikiem Warsztatów – podstawą prawną jest niezbędność realizacji umowy zawartej z Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
- obsługi procesu reklamacyjnego, rozpatrywaniu skarg i zgłoszeń – podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na dbaniu o jakość usług i wizerunek Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- rachunkowych i rozliczeniowych – podstawą przetwarzania danych jest realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
- ściągania należności – podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na utrzymaniu płynności finansowej (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- obrony przed roszczeniami i dochodzenia ewentualnych roszczeń – podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na ustalaniu, obronie i dochodzeniu roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- marketingu usług własnych– podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na marketingu bezpośrednim usług Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Dane osobowe będą przetwarzane przez następujący czas:
- w przypadku przetwarzania dotyczącego nawiązywania relacji handlowych – do momentu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu lub żądania usunięcia danych,
- w przypadku przetwarzania dotyczącego wykonywania umowy – do momentu jej rozwiązania lub wykonania,
- w przypadku przetwarzania dotyczącego obsługi procesu reklamacyjnego, rozpatrywania skarg i zgłoszeń – przez okres współpracy,
- w przypadku przetwarzania w celach rachunkowych i rozliczeniowych – do momentu upływu terminu wskazanego w przepisach prawa,
- w przypadku przetwarzania dotyczącego ściągania należności – do momentu pełnego rozliczenia,
- w przypadku przetwarzania dotyczącego obrony przed roszczeniami i dochodzenia ewentualnych roszczeń – do momentu upływu przedawnienia roszczeń wynikającego z właściwych przepisów prawa,
- w przypadku przetwarzania dotyczącego marketingu usług własnych Administratora – do momentu zgłoszenia sprzeciwu.
- Dane osobowe mogą być przekazane:
- naszym podwykonawcom, np. dostawcom usług IT (w szczególności poczty email, usług hostingowych), firmom świadczącym usługi z zakresu księgowości i rachunkowości,
- innym administratorom danych, świadczącym na naszą rzecz usługi z zakresu obsługi danych osobowych i usługi prawne w zakresie, w jakim są oni administratorami danych, a także podmiotom obsługującym płatności, bankom, ubezpieczycielom, organom podatkowym,
- organom władzy publicznej – w zakresie, w jakim są one uprawnione do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa.
- Klientowi i/lub Uczestnikowi przysługują następujące prawa:
- prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych,
- prawo do otrzymania kopii danych, żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (w określonych przez RODO sytuacjach) lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (w określonych przez RODO sytuacjach),
- prawo do przenoszenia danych.
- Zakres uprawnień w tym zakresie przysługuje od podstawy prawnej przetwarzania danych i wynika z przepisów prawa.
- W przypadku uznania, że dane nie są przetwarzane w sposób zgodny z prawem, mają Państwo także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Zasadniczo nie przekazujemy danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Możemy jednak zlecać wykonanie określonych usług bądź zadań usługodawcom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym np. korzystania z usług IT (usług chmurowych), czy też portali społecznościowych Administratora. W takim przypadku dane są przekazywane do państwa trzeciego, w stosunku do którego na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzono odpowiedni stopień ochrony danych lub z wykorzystaniem standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską. Możecie Państwo zażądać dalszych informacji o stosowanych zabezpieczeniach i kopii danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania będzie skutkować brakiem możliwości nawiązania współpracy lub wykonaniem umowy.
- Jeśli masz pytanie dotyczące Twoich danych osobowych oraz zasad ich przetwarzania napisz na adres e-mail: hello@zielonowglowie.edu.pl lub na adres: os. Jana III Sobieskiego 7/26, 60-688 Poznań.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin obowiązuje od czasu opublikowania go na Stronie Internetowej.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie decyzję podejmuje Organizator.
- Wszelkie spory związane z Umową będą rozstrzygane:
- w przypadku Klientów będących Konsumentami przez właściwe polskie sądy powszechne;
- w przypadku Klientów niebędących Konsumentami przez polskie sądy powszechne właściwe dla miejsca siedziby Organizatora.